Saturday, May 24, 2008

Türk Takımları Avrupa’da Başarılı Olmasın

İlk olarak şunu söylemek istiyorum Türk düşmanı değilim yada futbol düşmanı bir insanda degilim .Aksine fubolun içinden gelen bir insanımAncak türk takımlarının gerçekten Avrupa da başarılı olmasını istemiyorum .Çünkü ülkemizin içinde bulunduğu o kadar sıkıntı varken bir anda gündemin futbola çevrilmesi ve her şeyin birdenbire millete duyurulmadan değişmesitilmesi yüzünde takımlarımızın başarılı olmasını istemiyorum.Daha birkaç ay önce Fenerbahçe’nin Avrupa da yakaladığı başarıyı hatırlarsanız o dönemde Türkiyenin gündeminde hararetle tartışılan konu olan ve bir türlü hararetini kaybetmemiş olan türban konusu gündemin ilk sırasındaydı.türban meselesiyle birlikte bir konu daha vardı o dönem yine vakıflar yasası bir türlü geçirememişti akp hükümeti bu tasarıları.Ancak ne olduysa oldu Fenerbahçe Şampiyolar liginde ne zaman Çeyrek finale yükseldi konu bir anda Fenerbahçe oldu.Bu olay bir anda Akp hükümetini yardımına Hızır gibi yetişti.Bu gelişen olay sayesinde Akp hükümeti hem medyayı maymun etti hemde milleti rahat rahat uyuttu.Fenerbahçe’nin çeyrek final mücadelesi 2 hafta sürdü ve bu sürecin sonunda Fenerbahçe elendi.Ancak ortada şöle bi sorun vardı bu iki tasarıdan vakıflar yasası meclisten geçmiş digeri ise yani türban tasarısında da sona çok yaklaşılmıştı.İşte bu iki neden yüzünden türk takımlarının Avrupa da başarılı olamsını istemiyorum.Gerçi milli beraberlik ve bu kadar sıkıntı çeken halkımızın biraz olsun yüzünü yine bu branşla güldüğünü görüyoruz ama yinede bu başımızdaki hükümet olduğu sürece başarılı olmasını istemyorum.

No comments: